Slussvaktaren / Annika Smith

Snaaaaart😊... 11:e februari 13-15

N3/Innovatum NohabomrĂ„det🎹

4 kommentarer
Carolineornhall

Har precis upptÀckt dina underbara alster! FörstÄr att du haft utstÀllning idag och jag befinner mig pÄ andra sidan jorden. Finns det nÄgon möjlighet att kunna fÄ tag i en tavla?

Carolineornhall

Har precis upptÀckt dina underbara alster! FörstÄr att du haft utstÀllning idag och jag befinner mig pÄ andra sidan jorden. Finns det nÄgon möjlighet att kunna fÄ tag i en tavla?

Pernilla PĂ„sse

Hej Annika
JĂ€ttefina tavlor tycker jag
Skall du nÄgon mera utstÀllning?
Skulle vara kul att komma Ă„ kolla 👍💓
Kram Pernilla (pÄ Ehlsas garderob)

Stefan Ciabatti

Hej Annika ! Jag tycker om dina TrollhÀtte motiv , Àr sjÀlv samlare av vykort o foton ifrÄn TrollhÀttan och har Àven en del tavlor . Finns det nÄgot av trollhÀtte motiven kvar till salu , Slussvaktaren Àr min favorit men tycker om de andra ocksÄ. Med vÀnlig hÀlsning Stefan Ciabatti